Swoją działalność rozpoczęliśmy w sierpniu 1990 roku i od samego początku byliśmy firmą informatyczną, specjalizującą się już wtedy w wytwarzaniu komputerowych systemów do wspomagania zarządzania oraz programowaniu na specjalne zlecenie Klientów. Czas ten zapisał się na kartach krajowej historii jako szalenie burzliwy, ale i bardzo ważny dla polskiej gospodarki. To właśnie wtedy, zaczęła rozkwitać polska przedsiębiorczość na coraz szerszą skalę, wtedy też rynek, w pewien sposób, wymusił na firmach takich jak nasza wytworzenie komputerowego oprogramowania ułatwiającego obsługę m.in. hurtowni oraz sklepów.
W odpowiedzi na to zapotrzebowanie przygotowaliśmy dwa systemy komputerowe, wspomagające pracę przedsiębiorstw: SAHiP i SAHiP mini (System Administrowania Handlem i Produkcją). Oprogramowanie to było przeznaczone tak dla małych jednostek, jak i rozbudowanych przedsiębiorstw handlowych. Składało się ze zintegrowanych ze sobą, specjalizowanych modułów przeznaczonych do obsługi różnych zagadnień związanych z prowadzeniem i rozliczaniem działalności firm, takich jak: gospodarka magazynowa, rozliczenia z kontrahentami, księgowość, kadry i płace itd. W różnych wariantach i konfiguracjach, systemy te zostały wdrożone w około 300 przedsiębiorstwach na terenie całej Polski, a w niektórych z nich pracowały jeszcze do 2010 roku.
W konsekwencji szybkiego rozwoju, po sześciu latach funkcjonowania jako Spółka Cywilna, pierwszego stycznia 1996 roku przekształciliśmy się w Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.
Wraz z rozwojem przedsiębiorczości w Polsce, druga połowa lat dziewięćdziesiątych charakteryzowała się rosnącą dominacją liderów rynku IT, takich jak Comarch, SAP, BaaN – dużych firm krajowych, jak i zagranicznych tworzących systemy globalnie obsługujące oraz nadzorujące działalność przedsiębiorstwa (ERP). Nasza firma postanowiła zatem wyspecjalizować się w tej części oprogramowania, która jest charakterystyczna dla rynku lokalnego. Zajęliśmy się tworzeniem podsystemów do zarządzania personelem przedsiębiorstw, nazywanymi wtedy modułami „kadrowo-płacowymi”.
W styczniu 1997 roku doszło do podpisania umowy, w konsekwencji której staliśmy się partnerem, jednej z bardziej aktywnie zdobywającej nasz rynek firm, holenderskiej firmy BaaN. W wyniku tego porozumienia, stworzyliśmy podsystem „kadrowo-płacowy” do aktualnie wdrażanego w Polsce oprogramowania BaaN IV autorstwa tej firmy. Pierwszym przedsiębiorstwem w które zainteresowało sie naszym produktem i w którym wdrożyliśmy to rozwiązanie była firma Retting Heating. Potem naszymi Klientami stawali się inni użytkownicy systemu BaaN w Polsce, tacy jak: ABB, AdTranz, Apator. Nasz zespół programistów projektował, utrzymywał i rozwijał własne oprogramowanie, ale także oferował usługi związane z modyfikacjami i dopasowywaniem systemu BaaN do specyficznych wymagań firm z rynku Europy Zachodniej: w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Naszym partnerem i prowadzącym te prace był, szwajcarski oddział firmy, PricewaterchouseCoopers.