logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

O firmie

Swoją działalność rozpoczęliśmy w sierpniu 1990 roku i od samego początku byliśmy firmą informatyczną, specjalizującą się już wtedy w wytwarzaniu komputerowych systemów do wspomagania zarządzania oraz programowaniu na specjalne zlecenie Klientów. Czas ten zapisał się na kartach krajowej historii jako szalenie burzliwy, ale i bardzo ważny dla  polskiej gospodarki. To właśnie wtedy, zaczęła rozkwitać polska przedsiębiorczość na coraz szerszą skalę, wtedy też rynek, w pewien sposób, wymusił na firmach takich jak nasza  wytworzenie komputerowego oprogramowania ułatwiającego obsługę m.in. hurtowni oraz sklepów.

 

W odpowiedzi na to zapotrzebowanie przygotowaliśmy dwa systemy komputerowe, wspomagające pracę przedsiębiorstw: SAHiP i SAHiP mini (System Administrowania Handlem i Produkcją). Oprogramowanie to było przeznaczone tak dla małych jednostek, jak i rozbudowanych przedsiębiorstw handlowych. Składało się ze zintegrowanych ze sobą, specjalizowanych modułów przeznaczonych do obsługi różnych zagadnień związanych z prowadzeniem i rozliczaniem działalności firm, takich jak: gospodarka magazynowa, rozliczenia z kontrahentami, księgowość, kadry i płace itd. W różnych wariantach i konfiguracjach, systemy te zostały wdrożone w około 300 przedsiębiorstwach na terenie całej Polski, a w niektórych z nich pracowały jeszcze do 2010 roku.

W konsekwencji szybkiego rozwoju, po sześciu latach funkcjonowania jako Spółka Cywilna, pierwszego stycznia 1996 roku przekształciliśmy się w Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.

 

Wraz z rozwojem przedsiębiorczości w Polsce, druga połowa lat dziewięćdziesiątych charakteryzowała się rosnącą dominacją liderów rynku IT, takich jak ComarchSAPBaaN – dużych firm krajowych, jak i zagranicznych tworzących systemy globalnie obsługujące oraz nadzorujące działalność przedsiębiorstwa (ERP). Nasza firma postanowiła zatem wyspecjalizować się w tej części oprogramowania, która jest charakterystyczna dla rynku lokalnego. Zajęliśmy się tworzeniem podsystemów do zarządzania personelem przedsiębiorstw, nazywanymi wtedy modułami „kadrowo-płacowymi”.

 

W styczniu 1997 roku doszło do podpisania umowy, w konsekwencji której staliśmy się partnerem, jednej z bardziej aktywnie zdobywającej nasz rynek firm, holenderskiej firmy BaaN. W wyniku tego porozumienia, stworzyliśmy podsystem „kadrowo-płacowy” do aktualnie wdrażanego w Polsce oprogramowania BaaN IV autorstwa tej firmy. Pierwszym przedsiębiorstwem w które zainteresowało sie naszym produktem i w którym wdrożyliśmy to rozwiązanie była firma Retting Heating. Potem naszymi Klientami stawali się inni użytkownicy systemu BaaN w Polsce, tacy jak: ABBAdTranzApator. Nasz zespół programistów projektował, utrzymywał i rozwijał własne oprogramowanie, ale także oferował usługi związane z modyfikacjami i dopasowywaniem systemu BaaN do specyficznych wymagań firm z rynku Europy Zachodniej: w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Naszym partnerem i prowadzącym te prace był, szwajcarski oddział firmy, PricewaterchouseCoopers.

W lipcu 2002 roku zaprezentowaliśmy nasze oprogramowanie, na Inforum– międzynarodowym spotkaniu partnerów i klientów firmy BaaN w Rzymie. Nasza obecność na tym spotkaniu zaowocowała również rozmowami z kierownictwem firmy BaaN, zakończonymi porozumieniem na temat przygotowania przez DST podsystemu HR, jako części nowej wersji produktu firmy, systemu BaaN V.

 

Tego samego 2002 roku, w październiku, na zlecenie PwC Szwajcaria, we współpracy z amerykańską firmą Flextronics, rozpoczęliśmy pracę dla kenijskiej firmy BIDCO. Po dostosowaniu naszego oprogramowania do kenijskich przepisów prawa pracy (o wiele prostszych niż w Europie), zainstalowaliśmy i wdrożyliśmy jedyną taką polską instalację systemu HR w Afryce. Wdrożyliśmy nasze oprogramowania do pracy, w trzech oddziałach BIDCO na terenie Kenii i sąsiadującej z nią Ugandy oraz Tanzanii.

W roku 2003, na zaproszenie firmy BaaN, wzięliśmy udział w światowych targach Cebit w Hanowerze. Prezentowaliśmy tam nasze oprogramowanie służące do obsługi spraw pracowniczych przedsiębiorstw. Częścią naszej ekspozycji i oferty były takżewłasne wyspecjalizowane podsystemy, rozszerzające standardowe funkcje naszego modułu „kadrowo-płacowego”, o procedury obsługi m. in. kodów kreskowych, magazynów wysokiego składowania, współpracy z innymi, zewnętrznymi urządzeniami wykorzystywanymi w procesach produkcyjnych, itd.

 

Pod koniec listopada 2003 roku nasze oprogramowanie do zarządzania personelem zainteresowało firmę MBS (Microsoft Business Solutions), dystrybuującą wtedy na polskim rynku nowy system ERP autorstwa firmy Microsoft, system Axapta. W ciągu następnego roku, w wyniku porozumienia o współpracy, zaprojektowaliśmy oraz oprogramowaliśmy podsystem AxPeople, który stał się częścią polskiej wersji oprogramowania Axapta 3 i pracował z nim jako podsystem obsługi spraw pracowniczych.

 

W następnych latach system Axapta burzliwie się rozwijał, osiągając rangę jednego z głównych systemów ERP oferowanych na naszym rynku. Wprowadzenie przez Microsoft kolejnych wersji systemu, który w między czasie zmienił swoją nazwę na Dynamics AX spowodowało, że tworzyliśmy i rozwijaliśmy kolejne wersje systemu AxPeople. W chwili obecnej korzysta z naszego oprogramowania (w różnych wersjach odpowiadających systemom bazowym, od Axapta 3 do  Microsoft Dynamics 2012) około 400 przedsiębiorstw w Polsce. Pierwszym użytkownikiem AxPeople była firma SPINKO. Idąc z duchem czasu oraz upowszechniającymi się trendami coraz szerszego wykorzystywania w oferowanych na rynku systemach ERP technologii „chmury”, przygotowaliśmy nasze oprogramowanie do sprostania wymaganiom tego środowiska. I tak, w 2016 roku powstała ostatnia, najnowsza wersja AxPeople przygotowana do pracy w tym środowisku, o nazwie AXPeople 365.

 

Kontynuujemy też współpracę z amerykańską firma Infor, która jest prawnym następcą firmy BaaN oraz właścicielem wszystkich praw do tego oprogramowania. Pod tą marką powstają kolejne, nowe wersje systemu ERP będące następcami systemu BaaN, teraz już o nazwie LN. Zatem do każdej nowo-powstającej wersji systemu LN dołączamy nową generację swojego oprogramowania do obsługi personalu. Nasze, kolejne wersje tych systemów dystrybuowane są pod nazwą LN HR. Ale, mimo upływu czasu, ciągle się przekonujemy, że nasz pierwotny system BaaN HR, w wielu miejscach pracuje jeszcze bez zarzutu.

 

Wśród Klientów korzystających z naszego oprogramowania do zarządzania personelem, można znaleźć instytucje państwowe oraz przedsiębiorstwa z wielu branż. Dzięki temu nasze systemy są wyposażone w bardzo szeroki wachlarz funkcjonalności wymaganych nie tylko przez potrzebę ich zgodności z powszechnymi regulacjami, takimi jak prawo pracy czy prawo podatkowe, ale także wymagań, przepisów i regulacji branżowych oraz organizacyjnych. Celami naszych działań jest wyposażanie naszych klientów w produktu, które ułatwiają pracę i zdejmują z osób je obsługujących, nieraz uciążliwe procedury postępowania. Rutyną zatem jest, iż bardzo często modyfikujemy i dostosowujemy nasze oprogramowanie do specyficznych, często niestandardowych a także indywidualnych, nierzadko wręcz unikalnych wymagań pojedynczych przedsiębiorstw.

 

W związku z ciągle zmieniającymi się potrzebami, a co za tym idzie wymaganiami, w dziedzinie szeroko rozumianego zarządzania personelem, powstał nasz najnowszy produkt Portal Pracowniczy. Jest to narzędzie współpracujące z systemami obsługi personelu (w tym, szczególnie z AxPeople i LN HR) , umożliwiające indywidualnym pracownikom firm, bezpośredni dostęp do swoich danych osobowych oraz umożliwiające, zdalne wykonywanie wielu rutynowych czynności i procedur, do jakich zobligowani są oni wobec działów kadrowych. Oprogramowanie jest uniwersalne i dostępne zarówno poprzez stacje komputerowe jak i poprzez tablety i smartphony. Nie jest istotny też producent tego urządzenia ani system pod kontrolą którego ono pracuje.

 

Nasze kontakty z różnymi przedsiębiorstwami na terenie kraju, będącymi użytkownikami systemów obsługi personelu, nierzadko przeradzają się w szerszą współpracę. Na tej bazie powstają unikalne rozwiązania informatyczne dotyczące nie tylko sfery personalnej. Dużą wagę ma tutaj nasze bogate doświadczenie we współpracy z dużymi, wielooddziałowymi i rozproszonymi terytorialnie podmiotami gospodarczymi.